۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۶
بازدید:۲۹۶۴
صد آنلاین | نوجوان آمریکایی که در شب کریسمس دوستانش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، متهم شناخته شد.
کد خبر : ۶۰۹۲۳

به گزارش صد آنلاین  ، به نقل از فاکس نیوز، کریسمس سال گذشته پلیس فلوریدا آمریکا در جریان جنایتی هولناک در منطقه‌ای بیابانی که محل تفریح آفرودسواران بود قرار گرفت. ۲ نوجوان به نام‌های جرمیا براون، ۱۴ ساله و تراوون آنتونی ۱۶ ساله به ضرب گلوله به قتل رسیده بودند اما هیچکس شاهد جنایت نبود و سرنخی از قاتل وجود نداشت.

 

 

 


بررسی‌ها نشان می‌داد که قربانیان پس از اینکه هدف گلوله قرار گرفته بودند، تلاش کرده بودند خود را به جاده رسانده و از خودروهای عبوری کمک بخواهند اما در چند قدمی جاده از حال رفته و جان باخته بودند.

پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن قاتل یا قاتلان آغاز کرد اما هیچ سرنخی پیدا نکرد. خانواده قربانیان به شدت پیگیر ماجرا بودند و پلیس فلوریدا که نشانی از قاتل نیافته بود، اطلاعیه‌ای صادر کرد و از مردم خواست تا اگر در مورد این ماجرا اطلاعی دارند، پلیس را باخبر کنند. چندی بعد از این اطلاعیه فرد ناشناسی با پلیس تماس گرفت و اطلاعاتی درباره این جنایت داد و نام ضارب را برای پلیس فاش کرد.

ضارب جامارکوس سیمپسون، ۱۸ ساله بود که پلیس برای پیدا کردن او تحقیقاتش را آغاز کرد و متوجه شد او مدت‌هاست به اتهام ارتکاب جرایمی دیگر در زندان به سر می‌برد.

بنابراین جامارکوس از زندان به اداره پلیس منتقل شد و در بازجویی‌ها گفت: در شب کریسمس با دوستانم به آن منطقه رفتیم، تا با هم جشن بگیریم. من با خود اسلحه‌ای برده بودم که به مناسبت جشن تولدم که همان شب بود، چند تیر شلیک کنم. آن شب بعد از اینکه وسایل را از ماشین‌ها بیرون آوردیم، آتشی روشن کردیم، دور آتش جمع شدیم و جشن را آغاز کردیم، من نیز اسلحه‌ام را آماده کردم تا چند تیر هوایی شلیک کنم. همان موقع بین بچه‌ها درگیری و دعوایی رخ داد. وقتی درگیری شدت گرفت من از اسلحه‌ام استفاده کردم در همان لحظه دو نفر تیر خوردند، این مساله باعث ترس من و بقیه شد و آنها را رها و از آنجا فرار کردیم.

بدین ترتیب جامارکوس به دو فقره قتل عمد درجه یک متهم شد و به گفته پلیس این پرونده برای پیدا کردن دیگر مظنونان همچنان در حال بررسی است.

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها